tisdag, februari 28, 2006

Födelsedag, fest och Nizzes återkomst

Gulasch!
Då har man så blivit 31, eller 24 som det nog trots allt är...eller rent utav 17, ibland är det svårt att avgöra.
Födelsedagen startades med blueberry pancakes med bacon och ägg som jag bjöd Jimp och G på. Efter frukosten blev det promenad med fika på det, och direkt därefter en kort sejour på råslätt och gräshagen avrundades med After Work på huset med hockeymatch Sverige - Tjeckien, som vi alla vet Sverige vann. Brutalt skön stämning där inne, och gott om galanta damer.

På lördagen tog jag och Jimp en tur till A6, och på kvällen var det fest med Janos, CM och G hos Jimp. Vi kollade mellis - fetilla i mitt tycke - följt av Cannonball Run 3 som faktiskt var riktigt underhållande. Ett gäng öl blev det och sen bar det av till Harrys. Och vem såg man där, om inte M. Hälsade på hennes kompis A som var den jag såg först, men lagom till M passerade mig så vände jag bort ansiktet för att slippa ögonkontakt. Så är det helt enkelt. Jag tappade orken rätt tidigt, så jag åkte hem vid kvart i 1. Och på söndag var det jobb.

Igår var det träning följt av lunch med Jzi, fick en bok med Mojos lista med världens bästa album sedan fyrtiotalet, riktigt trevlig läsning. Sedan var det lugnt, på kvällen var det prommis med G och AK. På kvällen fick jag ett andra kapitel - det första kom i fredags - av nya äventyr med Nizze the späjst hero. Detta har jag sett fram emot länge. Jorg vet att skriva med ett kufiskt språk *s*

Idag har det varit ännu sen stilla dag, i morgon psykolog och sedan direkt till jobbet. Kitching!
Nu vidare koll på BB och sedan Gilmore. Have it!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida