onsdag, februari 08, 2006

Vart tog poesin vägen??

Alltså, det spelar ingen roll. Läste precis en dikt av min vän J, och den berörde mig verkligen, fick mig att känna mig inspirerad. Men ändå så vill det inte komma fram något från mig. Att det ska vara så svårt, men ibland så vet man i alla fall att det kommer tillbaka. Det har ju gjort det förr. Som det har sagts till mig många gånger, det krävs att man mår kass för att få till de bästa dikterna. Inte så säker på att det är vart det direkt.

Jimp är här, har käkat våfflor och nu sitter vi o glor på Big Brother. Sanslösa människor det finns där inne. Tycker det är synd att de begränsat utbudet av människor som de gjort, var bra mycket bättre första säsongen, då de hade mer "normala" människor i huset. Och lite mer blandade i åldrar.

Det blev gym, armar o bröst fick jobba hårt. Sen var det massage, riktigt behövligt, gott om knutar att lösa upp. Kom sen hem och fixade ugnstekta grönsaker o hamburgare (alltså en biff gjord på ren nötfärs kryddad med enbart salt o peppar). Blev lite mycket med de gröna, så jag bjöd hit G för att hjälpa mig äta upp dem. Efteråt blev det en promenad runt området. Hoppas det dyker upp en idé om nya promenadleder här ute. Det är lite trist att gå samma väg varje gång. Ska leta upp en karta nånstans.

Jaja, nog om detta, snart Simpson o Family Guy, sen OC. Och lite sånt där trevligt Dialektmysterier. Ska bli intressant att se vad Lindström hittat på denna gång.
Cheers för nu!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida