tisdag, februari 07, 2006

Mer babbel

Jag sover som bäst till musiken från Star Wars, i alla fall om det ska vara på dagtid. Jag kan även slå på filmen och sova till den, men det blir två timmar, och det är för länge, 75 minuters koncentrerad musik räcker gott och väl. Det kändes som jag sov längre faktiskt. Drömde något, men kan för mitt liv inte minnas vad. Känns alltid skumt när jag vaknar under en sån tupplur, det är som att det är nånting jag inte har kontroll över.

Sömn är skumt, ibland så har jag svårt att sova om nätterna - och det efter långa arbetsdagar. Och så det här med drömmar, sitter hos psykologen och försöker hitta någon form av betydelse i dem. Alla personer som dyker upp i drömmarna är alltså delar av mig själv som betyder något visst. Undrar vad en helt okänd snygg tjej betyder....

Kanske dags att lägga sig snart, upp tidigt i morron för massage, och direkt efteråt träning. Fåse om det kan bli en lunch med J också. Vore trevligt.
Bao!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida