måndag, februari 13, 2006

Något att göra

Såå. Ännu en dag har gått, hälsade på hos psykologen. Lite tankenötter gav han mig. Men en fråga jag ställer mig, är det okej att liksom bli förbannad över något som hänt för nästan ett år sen, alltså liksom komma till insikt att det var fan inte okej vad som hände och att hon var jävligt kass som gjorde det hon gjorde. Liksom bli av med all ilska som finns inne i mig. Fan vet bara vart jag ska vända den, och hur jag ska få utlopp...provar lite på gymmet, men det gör inte mycket nytta direkt. Lättar bara för stunden. När jag sitter här hemma så är funderingarna igång igen liksom.

Har väl inte hänt så himla mycket mer här, som sagt, var på gymmet - good looking ladies där som vanligt. Men vi alla vet att det bara är en yta...

Och i morron är det alla-jävla-hjärtans dag. Kommersiell skitdag är vad det är, jag behöver inga röda eller rosa, hjärtformade och färdigtryckta "Jag tycker om dig" för att säga till mina vänner att jag tycker om dem. Sånt sköter jag om hela året, twenty four seven. Krama mig när jag ber om det, inte när almanackan säger att det är okej att göra det.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida