måndag, februari 20, 2006

Bastant och baluns

Jaha då, så var det ännu en måndag och det har varit helg med jobb och lite fest och så. Att jobba gick ganska smidigt, det var rätt så lugnt, inte konstigt, folk hade ju inte fått några pengar. Lördag kväll var det inflyttningsfest hos CM, vilket var väldigt trevligt. En av gästerna var en trevlig fröken som var alltigenom supernice, det var så jag blev riktigt intresserad. Dock skildes vi åt efter att majoriteten av folket på festen ville stanna kvar på Lilla P och hon och hennes kusin ville bege sig ut att dansa. Den sena tiden fick mig att känna att jag inte orkade ge mig ut, och sen så skulle jag ju upp tidigt dan efter. Och boy do I ever regret that choice! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Människan i fråga vart ju supertrevlig, riktigt vacker måste jag säga och har liksom en grej som får mig att känna mig glad liksom. Inte för ofta jag möter några så trevliga damer.

Nåja, känns ju i alla fall som att jag är tillbaka på spelplanen. Show goes on, och sen kan det väl kanske eventuellt möjligen om jag på samma gång skulle vinna femtio miljoner för mitt ståtliga yttre hända att vi springer på varann igen. Men chansen är liten...såvitt jag vet. Sen är det allt det här med dålig tajming och såna grejer som avstånd och olika livssituationer. För att citera min favoritbebis: Damn damn damn!

Snart kommer G hit på lite kvällste och ska sitta o tjöta lite, och snacka om hans uppsats. Hoppas det går bra för honom. Opponeringar kan vara tunga.

Får väl sparka igång der old vattenkokare. Cheers för nu.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida