onsdag, februari 22, 2006

Way to go Anja o herrkronorna

Ingen dålig dag i OS alltså, och jag är normalt sett inte särskilt engagerad när det gäller sport. Och eftersom det inte gick annat bra på tv så kollade jag matchen herrkronorna-Schweiz. Och det var en underhållande match att titta på. Och mitt i allt så körde Anja andra åket, och jag kom in precis när hon kom i mål, och jävlar, jag blev rörd till tårar. Idrott har en förmåga att få en att känna en del. Och det är inte så konstigt, särskilt med en människa som Anja, hon är så nära till sina känslor och visar dem verkligen så det smittar av sig. Det är sånt som räknas.

Sen har jag börjat känna mig ordentligt förkyld också, inge bra. Så det blev ingen träning idag, dock en promenad med G runt området. Kurerar mig så gott det går. Fåse hur långt det räcker till fredag.
Nu är det OC.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida