fredag, januari 05, 2007

Trettondagsafton

Vad ska man göra en sån här dag då?
På fyran går "Hip hip hora". Välspelat, men plågsamt på ett sånt där tonårspinsamt vis.
Annars då? Tja, har väl hämtat mig från att frölunda förlorade i tisdags, trist att de åkte på bonk i går också. Nåja, det finns tid för dem att hämta sig, men de måste börja spela lite hockey nu ju. Inte är jag nån jättehockeyfantast direkt, men efter att ha varit där o båd buat och jublat åt laget så känns det mer som att ja...det betyder lite i alla fall.

I onsdags var det ett besök i Trånghalla, S bjöd på lite lunch, sen promenera vi till Bankeryd. Tog lite längre tid än hon tänkt sig, så sammanlagt cyklade jag ungefär två timmar den dan, och promenerade två timmar. Gjorde gott efter allt gift jag proppade i mig i tisdags. Sallad gjorde jag till middag. Igår...hmm, gjordes fan inte nåt nyttigt. Idag käka jag med Hacken på Jungle Thai och tog en liten promenad. Måste komma igång med nånting, få fason på livet. Kanske jag får mer ordning på resten om jag jag hittar ett nytt jobb.

Först o främst så måste hjärtat repareras. Så vad ska man göra..

Hur övertygar man sig att man kommit över någon som gjort en illa, som man tyckt om men som mer och mer vänt till en ilska och avsky. Som ligger inombords och bara kokar.
Det måste ut!

Etiketter:

2 kommentarer:

Klockan januari 07, 2007 10:49 em , Blogger Vonkis sa...

Man skaffar en sandsäck att misshandla!

 
Klockan januari 08, 2007 7:20 fm , Blogger Jorma sa...

Gymmet nästa alltså!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida