söndag, december 31, 2006

1½ Timma kvar av 2006

Jahopp, så ska man väl summera detta gångna år. Och tja...några bra upplevelser finns ju.
Födelsedagsfestivalen - intressant musik och goda vänners lag. Oförglömligt bastubad :D
Galej - intressant musik och fler trevliga människor.
Det Funkars releasefest på APT-Bar - Navid Modiri och Gudarna. Såld till tusen.
Träningspass med J - underbar vän som man kan prata med om allt och inget.
Psykologsessioner som började ta skruv - att sätta slutdatum kan få saker och ting att hända.

Sen har vi det som hänt i världen, miljöproblem, Saddam Hussein avrättad, 5 år sedan 11:e september-dåden. http://video.google.com/videoplay?docid=94448691996878155 Denna måste man se, frågor som verkligen behöver ställas ställs i denna dokumentär. Visst att det är konspirationsteorier till tusen, men något är det som verkligen inte stämmer där. Vädret, ja detta väder- nyårsafton och det var 6 grader när jag stack hemifrån vid lunchtid. Visst kan det hinna bli kallt, men det är jävligt konstigt.

Sen alla mediefenomen och prylar och saker som passerar ens ögon, men jag tycker inte att det är av någon större vikt. Det är bara ytliga saker - dagsländor som kommer ersättas med häftigare, dyrare, snyggare och bättre sjungande. Nja, ett ork för såna saker har jag inte, även om jag kan räknas bland de som har en form av beroende av vissa TV-program, filmer och annat.

Välkommen till 2007, måtte detta bli ett bättre år, på många sätt. Och kärleken? Äh, orka bry sig. Bäst att få ordning på mig själv innan jag hoppar på något nytt snabbare tåg än det som tog slut för nästan 2 år sen. Och måtte det låta all ilska alstrad från den tiden försvinna från mig, ge mig en ventil som får saker och ting att bli helt enkelt klarare.

Var snälla mot varann, se på månen, sjung en sång och skjut inte för många fyrverkerier.
Skål! På tisdag spelar Frölunda mot Mora, och jag kommer vara på plats i Scandinavium :)

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida