torsdag, maj 03, 2007

Musik som sätter sig

Igår vart jag hos M & M och tog itu med gräsklippningen. Och i de radiolurar jag fick använda var den första sången som jag hörde denna! Och den bara satte sig. Och tack o lov för SR's hemsida där man kan lyssna på alla program i efterhand MED musik inkluderad. Trodde det inte gick pga upphovsrätt och såna saker. Men som sagt, jag fann sången igen, hitta den på YouTube och fick reda på via CDON att den släpptes som singel igår. Nina Persson - gotta love her! Och MSP är inte dåliga de heller, jäkla röst killen har! Trodde först att det var the Ark som sjöng, hans röst är väldigt lik Ola Salos. Men som sagt, det var det ju inte. Manic Street Preachers, kanske ett band jag borde fördjupa mig i lite mer :)
Your love alone is not enough!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida