onsdag, april 11, 2007

Frågor, svar och lite annat

Denna hämtades från Vonkis så då är det bara att läsa o se om ni lär er någe nytt om mig.

Tio Första
bästa kompis: Hmm, måste säga Anna och Magnus

bilen: Hade ett gäng som liten, men den jag specifikt minns var Starsky och Hutch's bil.

kärleken: Sabina!

husdjur: Njaaa, den enda var vovven Bella som mamma fick efter pappas bortgång.

semester: Nja, var ju i stugan varje sommar. Inte rikigt semester kanske. Resan till Calella i Spanien kan väl nämnas, o då var jag 19.

jobb: Trampa gräs kring granplantor när jag var 15, höll i knappt två timmar, sen dukade jag under för pollenallergi.

köpta skiva: Som jag verkligen sparade ihop till själv var soundtracket till Star Wars.

riktiga kärlek: Eh...där det blivit besvarat o så kan man väl säga Maria.

piercingen: Hah! Aldrig haft nån

konsert: Tja, det var med lokala band i Åsa där jag växte upp, bland dem min brorsas band. Ska man se på storskaliga saker så var det Tomas Ledin i Eksjö '97. Och första utländska var Brian May på Cirkus '98.

Nio senaste
alkoholhaltiga drycken: Carlsberg Hof på flaska.

bilfärden: Trippen från Frillesås med Jimpmeister.

filmen jag såg: "Styrka 10 från Navarone", inte så märkvärdig, men smått underhållande.

ringda telefonsamtal: Till psykologen med önskan om tidbyte idag.

bubbelbadet: För ett par år sen säkert.

spelade cd: U2 Elevation 2001 First night som jag köpte i lördags.

kyss: Minns inte, kan ha varit två år sen.

gången jag grät: Dear God, det är länge sen.

måltiden: Pizza med fläskfilé, paprika, champinjoner och gorgonzola.

Åtta har jag någonsin
dejtat en av mina bästa kompisar: Tja, jo - så jag såg på saken i alla fall, men jag tror inte hon såg det så.

blivit arresterad: Nope.

blivit kär vid första ögonkastet: Ja!

fastnat med blicken i någons urringning: Det kan du fethaja!

sagt att du älskar någon utan att mena det: Hmm, inte direkt, men jag var i sanning inte säker på känslan där.

haft ett one night stand: Nä

busringt till någon: Jo, men det var alldeles för länge sen.

fått ditt hjärta krossat: Japp!

Sex saker jag gjort idag:
1. Sett på TV.
2. Bloggat.
3. Pratat i telefonen.
4. Ätit.
5. Spelat Star Wars Battlefront.
6. Fixat in saker på min mp3-spelare.

Fem favoritsaker utan rangordning
1. U2-t-shirten som jag köpte på Ullevi.
2. Liftarens Guide till Galaxen.
3. Mp3 spelaren.
4. Datorn.
5. Min gamla bandspelare.

Fyra personer jag kan berätta allt för
Jimpster o Jossi först o främst. Annars kan jag nog prata om det mesta med de flesta i min bekantskapskrets.

Tre val
Blått eller rött: Blått

Sommar eller vinter: Sommar.

Choklad eller chips: Chips

Två saker att göra innan jag dör:
1. Se Grand Canyon.
2. Vara lycklig

En sak jag ångrar
Allt för mycket, men ska jag säga en sak så är det väl att jag inte vågat mer.

Fyra personer jag vill ska göra samma blogginlägg
Mia, Gunnar, AK och Tesen. Tror att de är de enda som läser den här bloggen ju :P

Etiketter:

2 kommentarer:

Klockan april 11, 2007 10:42 em , Anonymous Anonym sa...

din bedömning var korrekt. jag svarar gärna på frågorna. har gjort det nu på min blogg hälsn soliga mia

 
Klockan april 22, 2007 10:27 em , Anonymous Anonym sa...

Lite smått personliga frågor för att de ska platsa på min blogg... gillar att vara lite hemlig av mig. Svarade naturligtvis på dom innan jag tvekade publicering. Så öser iväg en epost till dig :)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida