torsdag, november 27, 2008

Blogga lite för bloggandets skull

Då är då klockan kvart över 12 på natten, jobbat kvällsskift. Funkade helt okej, även om vissa tekniska delar valde att funka mindre bra. Jag gjorde det jag skulle göra och fick det gjort, så jag är nöjd.

Har fått lite kommentar på ett gammalt foto om att jag borde odla skägg igen.
Nja, ibland kan jag få ett ryck att låta det växa, men det är i sanning lite väl kliigt för min smak. Där går verkligen åsikterna isär. Några säger "Nein!" och andra säger "Woohoo!" Det enda jag vet är väl att skägget lägger på några år. Chockade en gigantenkollega med att säga min ålder, och han vart fullt övertygad om att jag var 25. Alltid trevligt, ser jag verkligen inte äldre ut än så?? Nåja.


Alltså, med...



...eller utan?

Sen har då den hära samlingen med Indiana Jones-musiken kommit ut för handel. Meen jag gör så att den får vänta till i jul, då jag önskar den i klapp - men jag har lyssnat på den. Den SKA komma i min ägo så då kan man ju faktiskt göra så, det ska ju betalas för en upplaga som hamnar i min ägo. Och den är bra, vissa saker saknas, men det får jag ta någon annan gång. Nu ska det sovas!
Cheerio för nu!

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida